Wednesday, December 26, 2012

last week for 2012

salam pengakhiran minggu2 terakhir di minggu2 terakhir 2012,,,
seperti yang aku katakan,,,aku tak perlu menjadi stalker untuk laman sosial,,, tanpa laman sosial pun semua maklumat aku dapat tahu,,,walau pun maklumat tu yang dah lama sepatutnya aku tahu,,, pada aku apa yangdah tertulis dalam hidup aku itu lah dia,,,apa yang dah terjadi akan tetap terjadi dan akan kekal terpahan dalam hati aku dan kepala aku,,,,sejauh mana yang dia akan berupa itu terpulang kepada dia,,,hanya dia yang tahu sejauh mana di nak bawa hubungan ini.(itu pun kalau dia masih ingin bersama aku)

Aku sentiasa berharap dia akan terus berfikir dengan matang untuk setiap keputusan yang aku harapkan dari dia,,, hati ini terlalu mengharapkan perubahan dari dia,,,,

tapi kenyataan nya,,,hati ini sentiasa sakit setiap kali dia ada depan mata.

Ya allah kuatkan lah hati ini untuk setiap keputusan yang aku buat,,,

:)


No comments:

Post a Comment