Monday, April 23, 2012

hadirlah kasih,,hadir dalam hidup,,

Hadirlah kasih hadir dalam hidup ku,,,
Hadir lah sayang ,,,,hadir dalam hati ku,,,

"kebahagiaan hadir lah dalam hidup ku,,,, ku ingin kan kehadiran mu saat ini,, sesak nafas ku menanti mu,,
berdebar dada merindui mu,, hilangkan lah resah yang ada dalam dada ku,,,hilangkan lah gelora yang penuh dalam jiwa ku,, rindu mu,,sayang mu,, kasih mu,,,"

" Hadir mu membawa sejuta kemanisan,,manis mu hanya seketika di bibir ku,,, kekalkan lah kemanisan dalam hidup ku,,kekal kan lah kemanisan itu dalam hidup ku,,,,"

" Kasih sayang,,,,,sayang kamu,,,sayang kamu,,,,sayang kamu,,,,"

* salah kah aku,,,mana silap ku,,
   aku cuma mencuba mempertahankan andai tuhan mengatakan ia hanya sampai disini,,, aku redha dan pasrah sekiranya itu yang dia tentukan,,,sesungguhnya hanya kamu di hati ku,,,aku terlalu kasih dan sayang kan kamu dan aku juga tidak sanggup berkongsi dengan insan lain..... pahamilah pendirian ku ini.

No comments:

Post a Comment