Monday, May 07, 2012

Saat-saat

Rindu sangat tak meluahkan dalam blog ni,,,terlalu busy dengan kerja,,aku suka situasi aku sekarang,,
tak banyak pikir pada perkara2 yang tak pasti,,,aku suka busy dengan kerja dan busy dengan anak2 ku,,
asal weekend pasti ke taman joging,main buai,,,seronok,,,semoga aku bahagia bersama anak2 ku.

Kerja,,sejak dapat bos baru dan dengan jawatan yang bertambah dan semestinya kerja pun bertambah,,
but i'm love it,,aku suka kerja aku,,kawan2 aku,, walau pun ada yang kata kawan itu hanya sementara,,tp pada aku kawan adalah selamanya,,,,love u friends,,,

Kehidupan ku,,aku harus belajar untuk terus bahagia walau pun tidak bersama dia,,aku bahagia bersama anak2ku,,,sejak akhir2 ni,,aku rasa tenang walau pun berjauhan,,tipu lah kalau aku kata tak rindu,,aku sentiasa ingat dan rindu kan dia,,,,

p/s: hanya dia di hatiku selamanya

No comments:

Post a Comment