Friday, May 04, 2012

Tupai-Tupai,,,,

Birthday Party to all my staff,,,buat kat Tupai-tupai,,tempat yang selalu kita org pergi untuk celebrate any event yang office buat,,,selalunya aku akan pergi bersama dengan orang yang aku sayang,,tp semalam pertama kali aku pergi hanya aku dan anak2 aku,,,

Selama ni aku takut-takut untuk drive malam2,,,tak sangka drive malam menenteramkan jiwa,,,,
ehmmm,,,habis event dekat kul 1am,,,memang best sambut event dgn bos baru join sekali,,,,

banyak yang berlaku,,banyak gelak ketawa,,bos baru pun tak kekok sesuaikan diri,,di office memang aku take care sbb dia bos aku,,,tapi event staff dia tau sesuaikan diri,,,nice to know u bos,,,

ada satu perkataan yang keluar dari mulut bos baru,,tp biar lah rahsia,,,hanya aku n kawan2 yang ada pada mlm tadi yang tahu....:)

tp dalam gelak2,,, aku tetap rindu dia nak keluar semalam pun aku masih bagitau dia. walau pun hati ni kau luka kan,,,,,, :)  but don worried im ok

p/s : belajar untuk terima sesuatu keputusan dengan tenang dan redha...setiap apa yang berlaku tentu ada punca dan hikmah sebalik nya.....

No comments:

Post a Comment