Thursday, June 21, 2012

di sayangi,,,

" Hati ini di isi oleh insan lain,,,membuat kan diri ini di sayangi,,,maafkan aku ,,aku terpaksa isi kekosongan hati ini dengan insan lain,,dan saat aku mengenalinya,,dia isi kekosongan ku dengan nasihat yg penuh isi,,mengingatkan tentang kebahagiaan bila kita taat sujud pada tuhan,,walaupun dia tahu siapa aku,,,dia tak pernah ajak aku untuk berjumpa,,, hanya talefon yang menghubungkan kami,,dia sentiasa ingatkan aku tentang solat,,setiap kali masuknya waktu solat dia tak lupa hantar pesanan ringkas untuk aku,,,dalam berkawan perlu ada sikap jujur,,,kan.."

Dia mesra dengan anak2 ku,,itu yang pasti,,,anak2 aku dah ade panggilan untuk dia,,,dan dia tahu itu tak mungkin terjadi,,dia akn jawab apa " tak salah bahagiankan anak2 yang sedang membesar dengan kasih sayang dan perhatian,,"

Aku bahagia mengenali nya,,,,
:)

No comments:

Post a Comment