Thursday, June 14, 2012

Rindu ku untuk dia

Senjakala berlabuh membuat aku terpikir tentang dia,,mana dia,,buat apa dia,,adakah dia juga merindui ku,, setiap saat aku mengingati nya,,walau sesibuk mana yang aku lakukan,,tak penah sedetik aku lari dari merinduinya,,kerana pada aku biar sedalam mana luka itu,,kasih ku hanya untuk dia,, benar kata orang lama,,di bibir kata lain dalam hati kata lain. Hidup ini jangan ego,,jangan penting diri. Ramai berpesan usah di kenang perkara yang telah berlaku,,pikirkan masa depan dan cara kita untuk teruskan kehidupan,,hati ini selalu berkata risau walau pun sebenarnya ia kuat untuk tempuh kehidupan yang bakal di laluinya,,hanya pada mereka yang mengetahui tentang ini yang banyak memberi aku semangat untukk terus bertahan. semoga ia akan kembali memberi aku sinar kekuatan bersama 3org cahaya mata ku,,, mummy love u all's.

No comments:

Post a Comment