Wednesday, August 29, 2012

Kehidupan yang baru

  Semalaman aku termenung memikirkan tentang hidup ku ini,,di mana silap percaturan di mana salah pertimbangan,,kehidupan ini harus diteruskan walaupun berat kaki ini melangkah,,demi sesuap nasi demi memberi pendidikan yang sempurna pada anak -ank hasil percintaan kami,,aku harus kuat.Ya allah kau permudahkan lah jalan yang harus aku tempuh ini,,,
  Aku tersedar dari lamunan bila terdengar tangisan anak kecil ku meminta susu,,aku terlalu kasih dan sayang kan anak-anak ku dan aku sentiasa berdoa agar nasib kemudian hari terbela dengan kasih sayang mereka.
  Aku kedapur membancuhkan susu sambil menidurkan semula anak kecil ku di dalam buaian.di dalam hati terdetik adakah mereka akan mengikut jejak langkah aku atau ayahnya? semoga mereka di lindungi tuhan.

Untuk apa di kenangkan masa lalu,,hidup ini harus aku teruskan walau pun tanpa insan yang aku sayang,,,

Tiba-tiba,,,,,,,(bersambung)

No comments:

Post a Comment