Friday, August 24, 2012

Mood Syawal

  Masih bermood raya,,terasa bahagia dalam luka,,tapi aku tak perlu terlalu fikirkan tantang org lain lagi,,
aku ingin lebih tunpukan pada diri aku sendiri,,mencari kebahagiaan untuk diri aku meneruskan hidup,,,
pedulikan apa orang lain katakan,,,orang hanya tahu tuding jari,,ketawa & katakan benda yang tidak mereka sendiri tahu,,,so pedulikan,,,,


teruskan hidup dengan kekuatan dari sekeliling,,,,

Sebenarnya aku  telah pun bangun dari terus terlena dalam cinta palsu,,dah lama aku bangun. tapi aku juga manusia sentiasa alpa dalam cinta palsu dan mengharapkan masih ada sinar dalam cinta palsu,,,:)
( mana ade cinta tulin/cinta sejati/cinta jujur dalam dunia sementara ni,,,) harapan tinggal harapan lah kan..

Dalam diam aku masih mencintainya,,,dan aku harap dia tak tahu tentang ini,,,biar lah jadi rahsia hidup aku,,
biar dia tahu yang aku kuat tanpa dia dalam hati aku,,,

Syawal kali ni,,memberi aku kekuatan mental dan fizikal,,,dan membuat kan aku lebih kenal tentang keluarga nya,,,oh sungguh ku tak sangka,,, (biar lah aku sorang yang tahu) :(

For u sis,,,i hope u always strong,,sentiasa tersenyum dalam kaki terus melangkah dalam kehidupan ini.

No comments:

Post a Comment