Sunday, September 16, 2012

saat,,,

Saat mula mengenali mu,,Hidup ini penuh bahagia,,Saat bertemu dengan mu,,jiwa ku mula bergelora,,Benar lah kata pujangga,,Hadirnya cinta dari mata turun ke dada,,,Bergetar lah gelora yang ada di dada.
Saat pertama memula bicaratanpa ku sangka,,,dia membuat aku ketawa,,saat mendengar suara,,hati yang luka mula leka,,,mencari ketenangan agar tidak terlalu pikirkan derita luka lama,,
Saat kau hadir,,menberi aku semangat untuk aku terus bangun demi anak2 yang aku adasetiap kata2 yang kau ucap adalah kata2 yang sering aku harapkan dari insan yang aku sayang,,tapi sayang,,,kerana terlalu leka dengan kasih sayang yang aku beri kan kepada nya,,dan kerana kesetiaan aku kepadanya,,,hati ini sering di lukakan,,hati ini sering di tipu,,
Kenapa hati sering di lukakan,,,?
Walau pun kau hanya sahabat alam maya,,tapi kau sering memberi aku semangat,,sentiasa ambil berat.setiap apa yang kau buat ada lah yang aku harapkan dari insan yang aku sayang.dan sepatutnya dia yang memberi aku kata2 semangat dalam kehidupan,,,dia yang harus membawa aku kejalan kebahagiaan,,dia yang seharusnya membimbing aku ke jalan tuhan.
Ya allah tunjuk kan lah aku salan yang benar,,jauh kan lah aku dari dosa dan maksiat. lindungilah insan2 yang aku sayang dari dosa api neraka.Amin
p/s: setiap saat kau di hati ku,,,

No comments:

Post a Comment