Thursday, September 06, 2012

:) smile come to mummy :)

 Sebenarnye kan aku ni dah tak larat dah nak pikir pasal ko,,lantak ko lah nak jadi apa,,tak payah nak jadi stalker2 ko pun,,,aku xheran,,sbb aku tahu janji tuhan itu lebih membuat aku bahagia dari janji manusia,,, janji manusia hanya sementara,,nak wat apa aku berebut2 ,,aku nak tanya lah kan,,klau betul dia nk kan sgt ko tu,,knp sampai sekarang dia masih dengan aku? ko jangan jadi bodoh jadi alat mainan dia,,buka mata ko tu sebelum nak sembelih aku.

  Aku pelik lah ko berpelajaran tapi bodoh,,ko sedar tak yang jo tu hanya cinta pakai buang atau cinta pakai tanggal..yang pasti ko tu bodoh itu aje,,,tq lah org jenis kau ni menyedarkan aku tentang janji tuhan pada umat nye...selagi dia belom menjadi hak sesiapa dia tetap milik aku n ank2 dia. ko jagan nak berangan lah,,,
tolong sedar sikit diri tu,,,,,

**orang jenis ko ni senang dapat,,jangan jadi bodoh itu aje pesan aku.

No comments:

Post a Comment