Friday, November 23, 2012

Disisi mu aku terdiam seribu bahasa

 Kadang -kadang aku berhak juga untuk merajuk,,kerana aku seorang wanita yang punya hati dan perasaan.
tolong paham,,jangan paksa aku buat atau terima sesuatu yang aku tidak boleh terima,, jangan lah kau uji lagi kesabaran dan kasih sayang ku,,,aku terlalu kasih dan sayang kan diri mu,,,

hargailah diri ku ini,,,,

Andai kau baca ruangan ku ini,,,
aku terlalu berharap perubahan dari diri mu,,
aku terlalu berharap kejujuran dari mu,,biar pun kejujuran itu telah melukakan diri ku,,,
biar kejujuran itu berbisa,,yang pasti aku bahagia kerana kau jujur,,
tak pulu kau jaga lagi hati ku kerana ia sememangnya sudah terluka,,,
untuk mengubatai luka berlaku jujurlah pada diri ku ini,,,
 Insan yang paling ku sayang selain mak dan adik2 adalah kau,,
aku sentiasa menjaga maruah kau,,,tapi kau tak pernah tahu,,,
pada kau,,,aku sentiasa menjatuhkan maruah kau,,

Tolong jangan ubah diri aku seperti kau,,,
dan jangan sama kan aku dengan sikap atau perangai kau,,,
Jangan suruh aku berubah mengikut nafsu dunia,,,

aku masih sayang kan kau,,,,

No comments:

Post a Comment