Tuesday, November 20, 2012

untuk apa,,,

So tired,,
Biar ada ke tak da ke apa yang dah berlaku tetap berlaku,,apa yang dah terpahat akan kekal pahat nye,,semua nya dah aku tahu,,biarlah aku berdiam diri dahulu demi membesarkan permata hati ku,,itu lebih berharga dari terlalu memikirkan tentang jodoh,,,tentang perhubungan,,,aku dah bersedia untuk setiap perkara,,,kau bersedia ke?

wahai wanita,, tak guna kau bertudung litup solat tunggang tonggek tapi jadi perosak,,,apa org kata wanita touch & go,,,so stupid jadi wanita jenis kau,,

kau tanya aku,,, apa yang dah berlaku tetap berlaku sekurang2 nya aku berusaha untuk jaga maruah aku dan keluarga aku,, sorry to say i know him more than you know,,, aku tak menyesal ini berlaku,,, sekurang2 aku bertambah matang dan kuat dalam kehidupan akhir zaman ini.... kau sampai bila?( muka sinis)

" setiap air mata yang aku keluarkan,,setiap luka yang kau guriskan,,,setiap waktu aku berdoa kau akan rasa apa yang aku rasa saat kau bergembira with him"

aku dah malas nak layan.
apa yang dah ada dalam kepala otak aku,,apa yang dah ade dalam hati aku,,kau tak boleh ubah melainkan dia,,,



No comments:

Post a Comment