Wednesday, May 08, 2013

Hari ke2 setelah ,,,,

Alhamdulillah saat aku tahu Dari dia hati aku terasa tenang sekali,, mungkin saat aku Memohon tuhan bersama ku dia tidak menghampakan ku,, kerana aku juga Umat Nya.

Alhamdulillah hingga saat ini aku merasa cukup kuat dan tenang,, seperti aku baru hidup dia alam nyata,,seperti baru kenal nilai seorg isteri,, Adakah apa yg aku rasa kan ini atas kerana aku meredhai ketentuan ilahi??? 

Sejak aku mula melakukan perubahan ttg ari2 ku,, ari2 terasa mendamaikan. Dan saat aku menulis ttg ini,, aku di iringi oleh suara seseorg yg sedang mengimam kan solat Zohar disurau lelaki,, terasa tenang sekalimendengar suara si imam menglagukan ayat2 al-Quran.. Hati mula terasa rindu untuk di imam kan oleh sang suami yg telah lama di tinggal kan. 

Ya allah jangan biar kan aku Terus sendiri ,, kerana tulang rusuk ku adalah untuk dia yg abadi,, kembalikan lah kebahagiaan ku dn senyuman yg telah lama hilang Dari seri hidup ku.

Amin,,Amin,, Amin 

No comments:

Post a Comment