Saturday, May 25, 2013

Saturday 25 May

Hari ini,,aku bangun dengan azam untuk lebih mengutamakan diri sendiri,,
biarlah yang dah berlaku tetap dah berlaku,,aku hanya tunggu apa yang akan berlaku akan datang,,
selagi aku kuat selagi aku bernafas selagi mampu melihat anak2 aku membesar depan mata,,aku akan terus bertahan demi anak2,,kerana anak2 lah kekuatan aku selama ini,,dan kali ini pun kekuatan aku ada pada ank2,,semoga anak2 aku cepat besar dan boleh jadi kawan bila saat aku memerlukan sokongan dan kekuatan,,

Semalam aku tak kerja,,sempatlah ke klinik untuk check up kesihatan,,kerana kerap sakit dada kebelakangan ini,,emmm

Semalam juga aku kehilangan kekuatan dari keluarga,,ye macam mana aku perlukan masa untuk semua yang berlaku,,macam tu jugalah dengan keluaga aku,,tetapi mereka kena paham,,aku yang kene tempuh semua ni,,mereka hanya lihat dan dengar apa yg berlaku,,mereka tak boleh salah kan 'dia',, aku cuba mempertahan kan 'dia' tetapi,,aku yang menangis sendirian,,,, emmm bukan lah nak mengeluh sangat tapi susah untuk org lain paham apa yang aku rasa,,

Aku harap sangat 'dia' paham,,, tak mintak harta berbukit intan belian bergunung,, cukup lah dengan jujur dan adil,, tak kasih dan sayang aku lagi tak pa,, tp jangan sampai abaikan ksh sayang pada ank2,, hanya anak2 kekuatan aku skrg ini,,aku tak nak ank2 aku terabai,,aku nak mereka membesar dengan sempurna dan cukup kasih sayang dari mummy,,mmynad dan ayah..

Ya allah,,
beri lah aku kekuatan,,kuatkan lah hati ini,,kau sembuhkan lah luka yang ada,,beri lah aku peluang untuk merasai kebahagiaan dan ksh syg suami,,sebelum aku menutup mata mengadap mu di sana,,,

aminnn..
:) 

No comments:

Post a Comment