Thursday, June 06, 2013

Cincin

Terharu rasa hati Ini,,,
Bila nampak cincin yg terukir Nama aku masih Ada di jari dia,,,
Cincin itu aku yg tempah sepasang cincin terukir Nama aku Dan dia,,, tp cincin pada dia aku dah buangkan lama dulu bila aku terlalu kecewa dgn dia,,, dn cincin pada aku masih aku pakai sampai skrg,, 

Aku pernah cari cincin itu semula tp tak jumpa,, semalam air mata aku menitik bila trlihat yg cincin itu Ada pada jarinya. 
Selama Ini dia masih syg kan aku dn dia sanggup kutip cincin yang aku dh buang. Ya allah andai masih Ada kasih antara kami kembalikan lah dia ke jalan yg benar,, bersama aku dn ank2 Nya,,,Dan andai kata Ini yg kau tentu kan,, permudahkanlah Urusan kami dalam seharian,,, bahagia kan lah hati ku yg terlalu terluka , 

Amin 

No comments:

Post a Comment