Saturday, June 15, 2013

Tenangkan hati

Emmm pengalaman dalam masa sebulan selepas tahu segalanya,,,
Hari2 ku celaru,, jiwa ku memberontak untuk kepentingan diri sendiri,, hari2 aku rasa seperti di permainkan,,
"ya allah tunjukkan aku setiap air mata aku untuk dia ,,kau gantikan dengan senyuman kebahagian dalam diri ku,,untuk aku bangun dari kesedihan dan kekecewaan" doa aku hari2 agar dia rasa setiap luka yang ada dalam hati aku,,bertapa aku kecewa dan tersiksa hidup dalam penipuan dia selama ni,,

Aku bukan bodoh,,aku manusia yang tuhan cipta dengan deria naluri seorg isteri,,aku tahu setiap gerak geri,,setiap bicara dan setiap apa yang berlaku,,aku tahu,,
Jangan ingt aku diam aku bodoh,, aku cuba kawal hati aku,,emosi aku kerana aku nak bagi kau peluang,, peluang yang xpernah kau hargai,,,

Yang kau kejar keseronokan,,
tetapi aku,,aku kuburkan segala minat aku,,keseronokan aku untuk apdikan diri aku untuk keluarga,,
di mana aku kau letak,, kau hanya anggap aku sebagai org yg untuk jaga keperluan kau tp kau lupa jaga hati aku,,kau kawal pergerakan aku,,dgn siapa aku nak kawan,,kau takut kehilangan aku tapi kau tak tahu jaga aku,, sebaliknya kau sering kecewakan aku,,kau masih lukakan hati aku dalam diam,,

Pergi lah kau kejar keseronokan kau,,
aku berharap satu hari nanti kau akan jatuh terduduk lagi,,saat itu tuhan akan tunjukkan siapa kawan dan siapa lawan,,siapa berguna siapa tidak.

Aku hanya berserah,,
"pedih menyaksikan dikau dan dia,,pilu,,airmata kasih menalir di pipi,,hampa,,impian ku luka berdarah,,,"
hati yang kecewa

No comments:

Post a Comment