Wednesday, June 19, 2013

bahagia nya bila,,,

Hai,,rasa macam rajin pulak luah dalam ni,,

emmm bahagia kita rasa bila kita selalu ingat tuhan,,bahagia rasanya bila kita redha dengan ketentuan tuhan,
so aku sentiasa cuba redha dan terima apa yang tuhan dah tentukan untuk aku,,dunia ini hanya sementara sahaja yang kekal adalah di sana, aku pasti setiap rasa sakit di hati setiap titis air mata aku ,,tuhan akan ganti dengan sesuatu yang akan membahagiakan aku.

Ye sekarang aku belajar untuk sentiasa tersenyum,,walau pun bukan untuk org lain,,tetapi senyman untuk diri aku sendiri,,agar aku kuat tempuh dugaan ini,,hati ini bahagia bila kerap mengingati tuhan,,walau pun solat ku tidak berimamkan 'Suami' tapi aku bahagia,,semoga kesabaran kekuatan ku ini di terima tuhan.

Dunia ini ibarat roda,,mungkin sekarang aku yang kecewa..mungkin sekarang aku yang sering menagis,,mungkin sekarang aku yang terluka,,tetapi janji tuhan itu juga pasti,,setiap air mata seorg isteri pasti ada balasan nya. Ya allah berilah aku kekuatan untuk tempuh dugaan dunia mu ini,,bawa lah aku menujuk syurga mu yang penuh kebahagiaan.

amin

No comments:

Post a Comment