Friday, June 14, 2013

Hari Yang busy,,

Waaaaa bila hari yang busy datang,,aku terlalu senang hati,,tanpa memikirkan tentang kehidupan,,
aku lebih suka keadaan yang macam ni,,busy,,

Bila busy aku hanya akan intai HP,,tgk pic dia,,walau pun hati kecewa,,tapi aku tetap sayang kan dia,,
"biarpun hati ini berdarah,sehingga kering di mamah mentari,,apa salah ku di sakiti sebegini,,perlukah aku terus mengharapkan,,damai yang hilang kembali ke kamar,,"" tiba-tiba masuk liriklagu pulak,,hihihi

Hidup ni kene senyum,,walau pun bukan dengan orang lain,,tp senyum untuk diri sendiri,,biar damai hati ini,,
lalalalala nyanyi2 sikit,,chit chat dengan kawan ofc sikit,, Texting with someone make me smile more,,and more ,,in happy.kadang-kadang tak semestinya org tu ada ikatan dengan kita yang boleh buat kita happy,,org lain pun boleh juga,, mybe someone,,somebody or someone alse,,,
my mood happy with you aroud of me..

:)



No comments:

Post a Comment